واحد تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

واحد تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

واحد تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

واحد تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

حلقه‌های صالحین سنگر محکم در برابر بمباران‌های ضدفرهنگی دشمنان ا

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین - در همایش شجره طیبه صالحین استان خراسان جنوبی که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مربیان و سرگروه‌های حلقات صالحین و بسیجیان بیرجند برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان الگو به جهان اسلام معرفی شده و امروز اگر چه تمام کشورهای عربی قیام کرده و از استکبار جهانی متنفر هستند اما توان قطع رابطه با آنها را ندارند چرا که از نعمت ولایت فقیه بی‌بهره‌اند.

سردار نقدی با بیان اینکه بسیجی به معنی اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری و نقطه راهنمای بسیج، ولایت است اظهار داشت: حلقه‌های صالحین سنگر محکم در برابر بمباران‌های ضدفرهنگی دشمنان است که فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان ناب‌ترین محصول فرهنگی در این حلقه‌ها تبیین می‌شود، لذا بسیجیان باید در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: امروز دشمن از جبهه اقتصادی قصد حمله و توطئه کرده است به همین دلیل مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، تلاش و کار خستگی‌ناپذیر، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه کشور، مصرف کالاهای داخلی به جای کالای خارجی، اصلاح الگوی مصرف و خودباوری را از اصول مهم اقتصاد مقاومتی نامید و تصریح کرد: امروز علاوه بر تهاجم فرهنگی، جنگ اقتصادی پیش روی ماست و وظیفه ما تلاش و کار زیاد است که یکی از اصول اساسی اقتصاد مقاومتی حمایت از تولیدات و کالای ایرانی است و بهترین راه حل برای گران نشدن کالاها، مصرف کالاهای داخلی است.

 

گفتمان ولایت باید گفتمان اول جامعه ما باشد تا دشمن و وابسته‌های خارجی تصور مردم جامعه را نسازند


وی جنگ اقتصادی را آسان تر از هشت سال دفاع مقدس در برابر جنگ تحمیلی عنوان نموده و خاطرنشان کرد: امروز باورکردن توانایی‌های جوانان و مردمی کردن اقتصاد با کار سخت انجام می‌پذیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج بر لزوم بهره‌گیری پایگاه‌های بسیج از رهنمود‌های ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی تاکید کرده و افزود: گفتمان ولایت باید گفتمان اول جامعه ما باشد تا دشمن و وابسته‌های خارجی تصور مردم جامعه را نسازند چرا که تسخیر ذهن و دل، تهاجم به فرهنگ است و اینها باید در تسخیر اسلام باشد.

ایشان با بیان اینکه امروز دشمن برای مقابله با ایران اسلامی دست به تهاجم عظیم فرهنگی زده است تصریح کرد: عاشورا، ریشه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر کفر است و دشمن از همین طریق با ابزارهایی مانند قمه‌زنی، مداحی‌های با سبک‌های غربی و تحریف در سایر بخش‌های عزاداری درصدد ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب است.

سردار نقدی در پایان اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین برای مقابله با این تهدیدها برنامه‌ریزی می‌کند و ایجاد حلقه‌های طرح صالحین در همین راستا می‌باشد.



منبع:پایگاه اینترنتی سازمان بسیج مستضعفین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد